Клиентска поддръжка
Моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти на тел.: +359 2 4916274 или в Messenger (Philips Bulgaria).
Ние ще отговаряме на Вашите запитвания в работни дни от 9:30ч. до 13:00ч. и от 14:00ч. до 17:30ч.
Преди да се обадите, пригответе номера на своята поръчка.
Клиентът има право в срок от 30 дни да ни уведоми, че се отказва от договора за покупка, без да посочва специална причина за своето решение. Възможността за отказ от договора, в съответствие с ZVPot, НЕ важи за юридически лица. Ако вече сте получили стоката и се откажете от договора, трябва в срок от 14 дни след изпращане на уведомлението за отказ, да я върне на нашия адрес. Смята се, че стоката е върната навреме, ако е изпратена преди изтичането на 14-дневния срок за връщане.
Продуктите трябва да бъдат върнати без повреди в оригиналната опаковка и с непроменено количество. Повредени продукти, продукти с променено количество и такива, които не са в оригиналната си опаковка не могат да бъдат върнати.
Върнете продуктите с опция "колет", вместо като писмо. Към върнатите продукти трябва да се приложи копие от фактурата, която ще намерите на своя имейл адрес. Препоръчително би било да попълните и образеца за връщане на стока, който се намира по-долу на страницата тук. В случай на отказ от договора, заплащате само разходите, свързани с връщането на стоката. Върху пратката, която връщате, трябва да поставите/напишете/обозначите кодът за обратна пратка: код 91743463. В случай, че този код не е поставен на видимо място върху върнатата пратка, връщането ще бъде счетено за невалидно.
Aдрес и документи за връщане на стока:
- ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
- Номер на поръчка
- Код за връщане: 91743463
- Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
- РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4
- Формуляр за отказ от договор
Моля, свържете се директно с отдела за обслужване на клиенти на Philips. Обучен персонал на Philips с удоволствие ще Ви помогне да изберете правилния за Вас продукт или ще Ви посъветва за употребата му.
Пишете ни на адрес WhatsApp +359 884 449 960
Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя
Пишете ни в Messenger (Philips Bulgaria)
Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя
Обадете ни се
*цената на разговора е в зависимост от използвания (мобилен) тарифен план. Работно време от понеделник до петък: от 9:30 ч. до 13:00 ч. и от 14:00 ч. до 17:30 ч.
Съжаляваме да чуем, че е имало проблем при използването на наш продукт. Моля, свържете се директно с нашия Philips отдел за обслужване на клиенти, където служителите на Philips с удоволствие ще Ви помогнат да разрешите или да отстраните проблема.
Пишете ни на адрес WhatsApp+359 884 449 960
Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя
Пишете ни в Messenger (Philips Bulgaria)
Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя
Обадете ни се
*цената на разговора е в зависимост от използвания (мобилен) тарифен план. Работно време от понеделник до петък: от 9:30 ч. до 13:00 ч. и от 14:00 ч. до 17:30 ч.
Philips-eshop.bg се управлява от Reda a. s., един от оторизираните дилъри на продукти Philips в България. Reda a. s. е дългогодишен партньор на Philips в много проекти и има сериозен опит в областта на логистиката. За изчерпателна информация за продуктите, регистрация на продуктите и грижа за тях, препоръчваме да посетите официалния уебсайт на Philips philips.bg.