Поръчки, направени от 28.03 до 01.04, ще бъдат изпратени със закъснение!

Клиентска поддръжка

Имам проблем с поръчка или въпрос относно наличност на продукт

Моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти на тел.: +359 2 4916274 или в Messenger (Philips Bulgaria).

Ние ще отговаряме на Вашите запитвания в работни дни от 9:30ч. до 13:00ч. и от 14:00ч. до 17:30ч.

Преди да се обадите, пригответе номера на своята поръчка.

Условия за върщане на закупена стока

Клиентът има право в срок от 30 дни да ни уведоми, че се отказва от договора за покупка, без да посочва специална причина за своето решение. Възможността за отказ от договора, в съответствие с ZVPot, НЕ важи за юридически лица. Ако вече сте получили стоката и се откажете от договора, трябва в срок от 14 дни след изпращане на уведомлението за отказ, да я върне на нашия адрес. Смята се, че стоката е върната навреме, ако е изпратена преди изтичането на 14-дневния срок за връщане.

Продуктите трябва да бъдат върнати без повреди в оригиналната опаковка и с непроменено количество. Повредени продукти, продукти с променено количество и такива, които не са в оригиналната си опаковка не могат да бъдат върнати.

Върнете продуктите с опция "колет", вместо като писмо. Към върнатите продукти трябва да се приложи копие от фактурата, която ще намерите на своя имейл адрес. Препоръчително би било да попълните и образеца за връщане на стока, който се намира по-долу на страницата тук. В случай на отказ от договора, заплащате само разходите, свързани с връщането на стоката. Върху пратката, която връщате, трябва да поставите/напишете/обозначите кодът за обратна пратка: код 91743463. В случай, че този код не е поставен на видимо място върху върнатата пратка, връщането ще бъде счетено за невалидно.

Aдрес и документи за връщане на стока:

  • ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
  • Номер на поръчка
  • Код за връщане: 91743463
  • Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
  • РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4
  • Формуляр за отказ от договор

Формуляр за упражняване правото на отказ от договора (Word)

Формуляр за упражняване правото на отказ от договора (Pdf)

Имам въпрос относно продукт от категория Лични грижи или Грижа за майката и детето

Моля, свържете се директно с отдела за обслужване на клиенти на Philips. Обучен персонал на Philips с удоволствие ще Ви помогне да изберете правилния за Вас продукт или ще Ви посъветва за употребата му.

Пишете ни на адрес WhatsApp +359 884 449 960

Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя

Пишете ни в Messenger (Philips Bulgaria)

Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя

Обадете ни се

+359 2 4916274*

*цената на разговора е в зависимост от използвания (мобилен) тарифен план. Работно време от понеделник до петък: от 9:30 ч. до 13:00 ч. и от 14:00 ч. до 17:30 ч.

Условия за рекламация на закупена стока

Съжаляваме да чуем, че е имало проблем при използването на наш продукт. Моля, свържете се директно с нашия Philips отдел за обслужване на клиенти, където служителите на Philips с удоволствие ще Ви помогнат да разрешите или да отстраните проблема.

Пишете ни на адрес WhatsApp+359 884 449 960

Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя

Пишете ни в Messenger (Philips Bulgaria)

Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя

Обадете ни се

+359 2 4916274*

*цената на разговора е в зависимост от използвания (мобилен) тарифен план. Работно време от понеделник до петък: от 9:30 ч. до 13:00 ч. и от 14:00 ч. до 17:30 ч.

Защо моят продукт е доставен от Reda a. s., а не от Philips?

Philips-eshop.bg се управлява от Reda a. s., един от оторизираните дилъри на продукти Philips в България. Reda a. s. е дългогодишен партньор на Philips в много проекти и има сериозен опит в областта на логистиката. За изчерпателна информация за продуктите, регистрация на продуктите и грижа за тях, препоръчваме да посетите официалния уебсайт на Philips philips.bg.