Philips не се ангажира с конкретен срок за доставка на поръчки, направени след 13.12.2024.

Клиентска поддръжка

Въпросът ми е свързан с…

  • Онлайн магазина Philips-eshop.bg – поръчка, условия на доставка, гаранция, рекламация, връщане

Имам проблем с поръчка или въпрос относно наличност на продукт

Моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти на тел.: +359 2 4916274 или в Messenger (Philips Bulgaria).

Ние ще отговаряме на Вашите запитвания в работни дни от 9:30ч. до 13:00ч. и от 14:00ч. до 17:30ч.

Преди да се обадите, пригответе номера на своята поръчка.

Срок на доставка

Не се ангажираме с конкретен срок на доставка. Обикновено пратките пристигат в рамките на до 5-8 работни дни. В празнични дни или в период на промоции (Черен Петък, Коледа) е възможно срокът да варира.

Защо моят продукт е доставен от Reda a. s., а не от Philips?

Philips-eshop.bg се управлява от Reda a. s., един от оторизираните дилъри на продукти Philips в България. Reda a. s. е дългогодишен партньор на Philips в много проекти и има сериозен опит в областта на логистиката. За изчерпателна информация за продуктите, регистрация на продуктите и грижа за тях, препоръчваме да посетите официалния уебсайт на Philips philips.bg.

Как да съм сигурен/на, че продуктът ми е с гарантиран произход?

Ние сме официалният оторизиран търговец на Philips уреди за лични грижи.

Съветваме Ви да закупивате Philips уреди за лични грижи от нас и официалните ни търговски партньори, при които качеството на продуктите и техният произход е гарантиран, за да избегнете възможността уредът Ви да създаде дефект.

Как да регистрирам продукт, за да получа удължена гаранция?

Нужно е да създадете свой профил в MyPhilips, след което ще имате възможност да направите и регистрацията на уреда: www.philips.bg/myphilips/register-product

Условия за рекламация на закупена стока

Съжаляваме да чуем, че е имало проблем при използването на наш продукт. Моля, свържете се директно с нашия Philips отдел за обслужване на клиенти, където служителите на Philips с удоволствие ще Ви помогнат да разрешите или да отстраните проблема.

Пишете ни на адрес WhatsApp+359 884 449 960

Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя

Пишете ни в Messenger (Philips Bulgaria)

Ние ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя

Обадете ни се

+359 2 4916274*

*цената на разговора е в зависимост от използвания (мобилен) тарифен план. Работно време от понеделник до петък: от 9:30 ч. до 13:00 ч. и от 14:00 ч. до 17:30 ч.

Условия за върщане на закупена стока

Клиентът има право в срок от 30 дни да ни уведоми, че се отказва от договора за покупка, без да посочва специална причина за своето решение. Възможността за отказ от договора, в съответствие с ZVPot, НЕ важи за юридически лица. Ако вече сте получили стоката и се откажете от договора, трябва в срок от 14 дни след изпращане на уведомлението за отказ, да я върне на нашия адрес. Смята се, че стоката е върната навреме, ако е изпратена преди изтичането на 14-дневния срок за връщане.

Продуктите трябва да бъдат върнати без повреди в оригиналната опаковка и с непроменено количество. Повредени продукти, продукти с променено количество и такива, които не са в оригиналната си опаковка не могат да бъдат върнати.

Върнете продуктите с опция "колет", вместо като писмо. Към върнатите продукти трябва да се приложи копие от фактурата, която ще намерите на своя имейл адрес. Препоръчително би било да попълните и образеца за връщане на стока, който се намира по-долу на страницата тук. В случай на отказ от договора, заплащате само разходите, свързани с връщането на стоката. Върху пратката, която връщате, трябва да поставите/напишете/обозначите кодът за обратна пратка: код 91743463. В случай, че този код не е поставен на видимо място върху върнатата пратка, връщането ще бъде счетено за невалидно.

Aдрес и документи за връщане на стока:

  • ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
  • Номер на поръчка
  • Код за връщане: 91743463
  • Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
  • РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4
  • Формуляр за отказ от договор

Формуляр за упражняване правото на отказ от договора (Word)

Формуляр за упражняване правото на отказ от договора (Pdf)

 

  • Конкретен продукт – резервни части, приставки, консумативи

Откъде мога да закупя резервна приставка за моя уред?

При нужда от ремонт, закупуване на резервни части и приставки Ви съветваме да се свържете със сервизен център “Ретел”. Може да се свържете с тях на телефон: 029624649 и 0887 920 242, както и да им пишете на имейл: service@retelbg.com. Адресът на сервиза е: 1172 София, бул. "Г. М. Димитров" бл. 60.

Кой накрайник с кой модел четка за зъби Philips Sonicare е съвместим?

Всички модели глави за четка за зъби, които предлагаме са съвместими и могат да се поставят на всеки модел звукова четка Philips Sonicare.

Колко години е животът на лампата на фотоепилатор Philips Lumea?

Импулсите на всеки фотоепилатор с 450 000 импулса са изчислени, така че животът на лампата да е с продължителност от 39 години. (важи за всички фотоепилатори от серията BRI).

Импулсите на всеки фотоепилатор с 250 000 импулса са изчислени, така че животът на лампата да е с продължителност между 17-20 години. (важи за всички фотоепилатори от серията SC).

Лампата на фотоепилатор Philips Lumea може ли да се смени?

Не, лампата на фотоепилатора не е консуматив, който се подменя. Уредът не предоставя опция за сервизиране.

Откъде мога да закупя продукт от серията Philips Avent Natural?

Бутилките и бибероните от старата серия Philips Avent Natural са спрени от производство, не се предлагат на пазара и са заменени изцяло от новата серия Philips Avent Natural Response.

Ножчетата OneBlade 360 съвместими ли са с всички Philips OneBlade дръжки?

Ножчетата OneBlade 360 са съвместими с всички продукти Philips OneBlade: OneBlade (QP25xx, QP26xx, QP27XX, QP28XX), OneBlade Pro (QP6504, QP653x, QP654x, QP665x, QP655х), с изключение на QP1XXX, QI1XXX, QP652x, QP651x, QP662x, QP6505

Имам друг въпрос относно продукт от категория Лични грижи или Грижа за майката и детето

Моля, свържете се директно с отдела за обслужване на клиенти на Philips. Обучен персонал на Philips с удоволствие ще Ви помогне да изберете правилния за Вас продукт или ще Ви посъветва за употребата му.

Пишете ни на адрес WhatsApp +359 884 449 960

Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя

Пишете ни в Messenger (Philips Bulgaria)

Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя

Обадете ни се

+359 2 4916274*

*цената на разговора е в зависимост от използвания (мобилен) тарифен план. Работно време от понеделник до петък: от 9:30 ч. до 13:00 ч. и от 14:00 ч. до 17:30 ч.

Защо не откривам фактура в пратката си?

В пратката си няма да откриете фактура. Тя ще Ви бъде изпратена в електронен формат на посочения от Вас имейл.