Клиентска поддръжка
Въпросът ми е свързан с…
-
Онлайн магазина Philips-eshop.bg – поръчка, условия на доставка, гаранция, рекламация, връщане
Моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти на тел.: +359 2 4916274 или в Messenger (Philips Bulgaria).
Ние ще отговаряме на Вашите запитвания в работни дни от 9:30ч. до 13:00ч. и от 14:00ч. до 17:30ч.
Преди да се обадите, пригответе номера на своята поръчка.
Не се ангажираме с конкретен срок на доставка. Обикновено пратките пристигат в рамките на до 5-8 работни дни. В празнични дни или в период на промоции (Черен Петък, Коледа) е възможно срокът да варира.
Philips-eshop.bg се управлява от Reda a. s., един от оторизираните дилъри на продукти Philips в България. Reda a. s. е дългогодишен партньор на Philips в много проекти и има сериозен опит в областта на логистиката. За изчерпателна информация за продуктите, регистрация на продуктите и грижа за тях, препоръчваме да посетите официалния уебсайт на Philips philips.bg.
Ние сме официалният оторизиран търговец на Philips уреди за лични грижи.
Съветваме Ви да закупивате Philips уреди за лични грижи от нас и официалните ни търговски партньори, при които качеството на продуктите и техният произход е гарантиран, за да избегнете възможността уредът Ви да създаде дефект.
Нужно е да създадете свой профил в MyPhilips, след което ще имате възможност да направите и регистрацията на уреда: www.philips.bg/myphilips/register-product
Съжаляваме да чуем, че е имало проблем при използването на наш продукт. Моля, свържете се директно с нашия Philips отдел за обслужване на клиенти, където служителите на Philips с удоволствие ще Ви помогнат да разрешите или да отстраните проблема.
Пишете ни на адрес WhatsApp+359 884 449 960
Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя
Пишете ни в Messenger (Philips Bulgaria)
Ние ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя
Обадете ни се
*цената на разговора е в зависимост от използвания (мобилен) тарифен план. Работно време от понеделник до петък: от 9:30 ч. до 13:00 ч. и от 14:00 ч. до 17:30 ч.
Клиентът има право в срок от 30 дни да ни уведоми, че се отказва от договора за покупка, без да посочва специална причина за своето решение. Възможността за отказ от договора, в съответствие с ZVPot, НЕ важи за юридически лица. Ако вече сте получили стоката и се откажете от договора, трябва в срок от 14 дни след изпращане на уведомлението за отказ, да я върне на нашия адрес. Смята се, че стоката е върната навреме, ако е изпратена преди изтичането на 14-дневния срок за връщане.
Продуктите трябва да бъдат върнати без повреди в оригиналната опаковка и с непроменено количество. Повредени продукти, продукти с променено количество и такива, които не са в оригиналната си опаковка не могат да бъдат върнати.
Върнете продуктите с опция "колет", вместо като писмо. Към върнатите продукти трябва да се приложи копие от фактурата, която ще намерите на своя имейл адрес. Препоръчително би било да попълните и образеца за връщане на стока, който се намира по-долу на страницата тук. В случай на отказ от договора, заплащате само разходите, свързани с връщането на стоката. Върху пратката, която връщате, трябва да поставите/напишете/обозначите кодът за обратна пратка: код 91743463. В случай, че този код не е поставен на видимо място върху върнатата пратка, връщането ще бъде счетено за невалидно.
Aдрес и документи за връщане на стока:
- ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
- Номер на поръчка
- Код за връщане: 91743463
- Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
- РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4
- Формуляр за отказ от договор
-
Конкретен продукт – резервни части, приставки, консумативи
При нужда от ремонт, закупуване на резервни части и приставки Ви съветваме да се свържете със сервизен център “Ретел”. Може да се свържете с тях на телефон: 029624649 и 0887 920 242, както и да им пишете на имейл: service@retelbg.com. Адресът на сервиза е: 1172 София, бул. "Г. М. Димитров" бл. 60.
Всички модели глави за четка за зъби, които предлагаме са съвместими и могат да се поставят на всеки модел звукова четка Philips Sonicare.
Импулсите на всеки фотоепилатор с 450 000 импулса са изчислени, така че животът на лампата да е с продължителност от 39 години. (важи за всички фотоепилатори от серията BRI).
Импулсите на всеки фотоепилатор с 250 000 импулса са изчислени, така че животът на лампата да е с продължителност между 17-20 години. (важи за всички фотоепилатори от серията SC).
Не, лампата на фотоепилатора не е консуматив, който се подменя. Уредът не предоставя опция за сервизиране.
Бутилките и бибероните от старата серия Philips Avent Natural са спрени от производство, не се предлагат на пазара и са заменени изцяло от новата серия Philips Avent Natural Response.
Ножчетата OneBlade 360 са съвместими с всички продукти Philips OneBlade: OneBlade (QP25xx, QP26xx, QP27XX, QP28XX), OneBlade Pro (QP6504, QP653x, QP654x, QP665x, QP655х), с изключение на QP1XXX, QI1XXX, QP652x, QP651x, QP662x, QP6505
Моля, свържете се директно с отдела за обслужване на клиенти на Philips. Обучен персонал на Philips с удоволствие ще Ви помогне да изберете правилния за Вас продукт или ще Ви посъветва за употребата му.
Пишете ни на адрес WhatsApp +359 884 449 960
Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя
Пишете ни в Messenger (Philips Bulgaria)
Ще отговаряме на Вашите съобщения от понеделник до неделя
Обадете ни се
*цената на разговора е в зависимост от използвания (мобилен) тарифен план. Работно време от понеделник до петък: от 9:30 ч. до 13:00 ч. и от 14:00 ч. до 17:30 ч.
В пратката си няма да откриете фактура. Тя ще Ви бъде изпратена в електронен формат на посочения от Вас имейл.